Bir Kuzey Amerika klasiği olan saygın ve güçlü F59PHR, Train Sim World 5'te Metrolink banliyö hizmetleri için kadroya dahil olarak Güney Kaliforniya seferlerine başlıyor. Nostaljinin gücüyle birlikte Antelope Valley'i veya San Bernardino'yu aş!
GP59 yük lokomotifinden türetilen F59PH, 1980'lerde yeni yolcu dizel ekipmanlarını gelişen banliyö ağlarına sağlamak üzere tasarlanmıştı. 3000 beygir gücü ve Baş Motor Gücü (Head End Power) ile donatılan F59PH, en güçlü lokomotiflerden biriydi ve bu da onu modern vagonlarla birlikte çalışabilecek ve yoğun seferleri kaldırabilecek bir seçenek haline getiriyordu.
F59PH ilk kez Kanada'nın Toronto şehrinde hizmete girdi. 1990'ların başında Metrolink, Los Angeles'tan yola çıkıp genişleyen Kaliforniya ağı üzerinde çalışacak bir lokomotif filosu sipariş etti. Yıllar geçtikçe teknoloji de ilerledi ancak günümüzde hizmet vermekte olan iki yeni dizel türüne rağmen F59PH, modern emisyon standartlarına uyabilmesi için yeniden inşa edilmiş bir versiyonu olan F59PHR olarak varlığını sürdürmeye devam ediyor.
Metrolink F59PHR'leri, dönemin izlerini taşır bir şekilde hâlâ klasik beyaz alt kaplamalarını koruyor ve bu da yolcu ekipmanlarının gümüş ışıltısıyla keskin bir zıtlık oluşturuyor. F59PHR, Bombardier'in gri renk kaplamalara sahip olan iki katlı vagonlarıyla birlikte gelir.
Lütfen Dikkat: En iyi oyun deneyimi için ayrıca satılan Train Sim World 5: Antelope Valley Line'a sahip olmanı öneririz.