Lokomotywa F125 stanowi standardowy element floty Metrolink, a wraz z wagonem sterowniczym Rotem tworzy zmiennokierunkową formację push-pull. Chociaż zimowe, świąteczne kursy obsługiwane są zwykle przez starsze jednostki, pakiet ten pokazuje, jak współczesne lokomotywy spalinowe wyglądałyby w bożonarodzeniowej odsłonie.
Daj się zachwycić magicznym światełkom na linii San Bernardino. Rozkład jazdy został wzbogacony o dodatkowe usługi oraz trzy nowe scenariusze, w których trasy udekorowane są świątecznymi wieńcami i choinkami! W trybie swobodnej jazdy (Free Roam) świątecznym pociągiem wyjedziesz także na inne trasy z twojej kolekcji.