Trasa Mittenwaldbahn przecina Alpy między Bawarią w Niemczech a Tyrolem w Austrii. Linia została otworzona w 1912 roku i już od początku planowano jej elektryfikację, aby znacznie ułatwić przejechanie trasy.
W Train Sim World 5 wcielasz się w maszynistę lub konduktora na linii ÖBB i DBB. Akcja osadzona jest w 1989 roku i pozwala pokonywać góry w lokomotywie ÖBB 1020 „Krokodyl”. Przekręć nastawnik jazdy i zobacz, jak poruszają się zawory w maszynowni, gdy transportujesz turystów na narty oraz lokalne ładunki. Krokodylowi towarzyszy BR 111, klasyczna lokomotywa, która jest w stanie wspiąć się na granicę z dalekobieżnym taborem międzymiastowym.