Mittenwaldbahn, Almanya'nın Bavyera eyaleti ile Avusturya'nın Tirol eyaleti arasındaki Alplerden geçer. 1912 yılında açılan hat, güzergâhın daha kolay aşılabilmesi için en baştan elektrikli olacak şekilde tasarlandı.
Train Sim World 5'te ÖBB ve DBB hizmetlerinde makinist ya da kondüktör ol. 1989 yılında geçen bu demiryolu hattında ÖBB 1020 "Krokodil" ile dağları aş. Kontrol çarkını döndür ve makine odasında tapaların hareket edişini izlerken kayak turistlerini ve yerel yükleri taşımaya koyul. Krokodil ile birlikte şehirlerarası yolculuğa izin veren uzun mesafeli vagonlarıyla birlikte sınır boyunca tırmanabilen bir klasik olan BR 111 de oyunculara eşlik ediyor.