Doświadcz złożonych operacji, dzięki którym miejscowi i międzynarodowi pasażerowie zbiegają się w podróży. Zasiądź w fotelu maszynisty nowoczesnej lokomotywy i przemierzaj wiejski świat Train Sim World 4: Nahverkehr Dresden – Riesa.
Linia Drezno – Riesa była jedną z pierwszych niemieckich dalekodystansowych tras kolejowych. Dziś linia ta jest wciąż ważna i często używana. Pospieszne pociągi omijają swoich regionalnych odpowiedników dzięki osobnym szybkim i wolnym trasom, a z peryferii Drezna można dojechać do miasta często kursującymi jednostkami podmiejskimi.