Trafiğin keşmekeşli bir karışımını oluşturmak üzere bir araya toplanan banliyö yolcuları ve uluslararası yolcular ile karmaşık operasyonları deneyimle. Modern taşımanın kontrolüne sahip ol ve Train Sim World 4: Nahverkehr Dresden - Riesain'in kırsal bölgesini keşfet.
Dresden ve Riesa arasındaki hat, Almanya'nın ilk uzun mesafeli demir yollarından biriydi. Günümüzde, hattın önemi onu meşgul tutmakta; hızlı hizmetler, ayrı hızlı ve yavaş hatların kullanımı aracılığıyla bölgesel trafiğin üstesinden gelmekte ve Dresden'in dış mahallelerine sık banliyö hizmetleri ile hizmet verilmektedir.
DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 ve MRCE BR 185.5 ile bölgesel, S-Bahn ve nakliye hizmetlerinin zorluklarının üstesinden gel.