Wsiądź na pokład eklektycznej mieszanki autentycznych i szczegółowo odwzorowanych lokomotyw Ge 4/4 II w okolicznościowych barwach i podziwiaj mroźne Alpy z klasycznego wagonu obserwacyjnego dzięki przygotowanemu przez studio Rivet Games pakietowi rocznicowemu RhB – Anniversary Collection, działającemu na wymagającej trasie Arosalinie.