Doświadcz zgiełku towarzyszącemu przewozowi pasażerów w miejskiej metropolii i wrażeń płynących z transportu towarów w Train Sim World 2: Rhein-Ruhr Osten. Rozkoszuj się zachwycającymi krajobrazami Nadrenii Północnej-Westfalii, nie zaniedbując jednak obowiązków związanych z obsługą pasażerów i towarów na ruchliwej trasie Rhein-Ruhr. Wszystkie stacje, sygnalizatory i drogowskazy odwzorowano z ogromną dbałością o szczegóły, dlatego wydają się tak rzeczywiste, jakby można było ich dotknąć.