Pojedź pociągiem do Austrii! Ruchliwa transgraniczna linia Vorarlberg S-Bahn prowadzi od urokliwej wyspy w Niemczech do podnóża austriackich Alp. W Train Sim World 4 czekają na ciebie nowe, tętniące życiem trasy ÖBB.