Poczuj emocje, jakie płyną z szybkiej jazdy po ciasnych zakrętach, pokonywania stromych nachyleń i obsługiwania intensywnego ruchu pasażerskiego w samym sercu Szwajcarii. W dodatku S-Bahn Zentralschweiz: Luzern – Sursee od Rivet Games czekają najnowsze systemy i elementy trakcyjne!