İsviçre'nin tam kalbinde dar kıvrımlardan hızla geçmenin, dik yamaçları aşmanın ve yüksek tempoda yolcu servisi vermenin heyecanını yaşa. Rivet Games yapımı S-Bahn Zentralschweiz: Luzern - Sursee'de yepyeni çekiş ekipmanları ve sistemleri seni bekliyor!