The might of Metrolink takes a turn out of sprawling Los Angeles for an east-west express in Train Sim World 5. Dash between highways, soak in the sun and soar to the industry-laden outskirts of the San Gabriel Mountains along the San Bernardino Line.
Open the throttle on Metrolink's regional passenger service with 2 icons of Californian rail. The striking MP36 works in tandem with the modern F125 on the daily duties out of LA’s Union Station. Facing East, diesel equipment duty takes passengers on a sunny trip to San Bernardino. Run back in the cab of Rotem, with mixed bi-level formations in-between, offering a different perspective for the returning rush towards LA.
Experience the challenge of sticking to a schedule on a single-track line. Delays are tantamount to chaos if you hold up other services! Take on the roles of Metrolink in new ways; play as a conductor to check tickets and safely dispatch your train. With Free Roam, explore the route in your own way.
The daily suburban commute awaits, connect the sprawling LA metropolis and race to the foothills of mountains with Train Sim World 5: San Bernardino Line!