Otwórz przepustnicę regionalnych usług pasażerskich Metrolink z 2 ikonami kalifornijskiej kolei. Wizualnie imponująca MP36 w tandemie z nowoczesną F125 wyjeżdżają na codzienne trasy z Union Station w Los Angeles. Diesel zabiera pasażerów w słoneczną podróż do San Bernardino, kierując się na wschód. Następnie pędź z powrotem w kabinie Rotema, a czasem w mieszanych dwupoziomowych składach, które oferują zupełnie inne spojrzenie na trasę wiodącą do LA.
Doświadcz wyzwania, jakim jest trzymanie się rozkładu na linii jednotorowej. Opóźnienia to gwarantowany chaos, jeśli wstrzymują inne przejazdy! Wciel się na nowe sposoby w różne role w ramach Metrolink – graj jako konduktor, aby sprawdzać bilety i bezpiecznie odprawiać swój pociąg. Dzięki trybie swobodnej jazdy możesz odkrywać trasę na swój własny sposób.
Codzienne dojazdy do pracy na przedmieściach już czekają – zapewnij połączenia na obszarze rozległej metropolii LA i pędź ku podnóżom gór w Train Sim World 5: San Bernardino Line!