W zachwycającym dodatku Train Sim World 2: Schnellfahrstrecke Köln – Aachen poczujesz dreszczyk emocji, przemierzając tętniące życiem metropolie i rozległe tereny wiejskie na pokładzie szybkiej, międzymiastowej kolei niemieckiej.