Train Sim World 2: Schnellfahrstrecke Köln - Aachen'de canlı Alman Metropolünün ve kilometrelerce uzanan kırsalın içinden tam gaz geçerken yüksek hızlı şehirler arası Alman rotalarının heyecanını yaşa.