Wyjedź z Edynburga krętą miejską trasą, gnaj po torach między miastami i wzdłuż Firth of Forth – BR Class 158 od Skyhook Games pojawia się w Train Sim World 4 na trasach Edinburgh – Glasgow i Fife Circle Line od Rivet Games! Ozdobiona symbolem ScotRail – krzyżem św. Andrzeja (czy też, jak preferują Szkoci: „Saltire”) – lokomotywa Class 158 sunie przez szkockie Lowlands, towarzysząc Class 170 i Class 385.