Experience all the grandeur of big-time, modern American freight railroading – bustling and constant action, tough grades, powerful diesels, majestic western scenery, and extraordinary history – come together on Union Pacific’s legendary Sherman Hill for Train Sim World 3.
Choose how you want to play; operate trains, complete the route tasks, or simply pick a vantage point and watch the action unfold. Create your own experiences with the Scenario Planner and Livery Designer and share them on Creators Club. Whatever you choose to do, there's lots to see and experience in Train Sim World 3: Sherman Hill.