Zamanının zirvesindeki modern Amerikan yük taşıma demir yollarının görkemi – hareketli ve sürekli aksiyon, zorlu yükseltiler, güçlü dizeller, görkemli batı manzaraları ve sıra dışı tarih – Union Pacific'in efsanevi Sherman Hill'inde bir araya geliyor.
Nasıl oynamak istediğini seç: Trenleri yönlendir, rota görevlerini tamamla veya sadece bir gözetleme noktası seç ve aksiyonu izle. Senaryo Planlayıcı (Scenario Planner) ve Kaplama Tasarımcısı (Livery Designer) ile kendi deneyimlerini yarat ve onları Creators Club'da paylaş. Hangisini seçersen seç, Train Sim World 3: Sherman Hill'de görecek ve yaşanacak çok şey var.