Doświadcz majestatyczności czołowego, współczesnego transportu kolejowego Ameryki – dynamiczności i ciągłego ruchu, trudnych nachyleń, potężnych lokomotyw z silnikiem diesla, zachwycających krajobrazów Zachodu oraz niezwykłej historii, które wyrażają się w legendarnej trasie Sherman Hill Union Pacific w Train Sim World 3.
Wybierz, jak chcesz grać: zarządzaj ruchem pociągów, wykonuj zadania na trasach albo po prostu znajdź dobry punkt obserwacyjny i patrz, jak to wszystko działa. Zaprojektuj swoje własne doświadczenia dzięki narzędziom do tworzenia scenariuszy i malowań Scenario Planner oraz Livery Designer i udostępniaj twórczość poprzez Creators Club. Jakkolwiek będziesz grać, możesz wiele zobaczyć i doświadczyć w Train Sim World 3: Sherman Hill.