Zamanda geriye doğru bir yolculuk yap ve romantik buharlı tren döneminin dumanlar içinden yükselen seslerini keşfet; Train Sim World 3: Spirit of Steam ile kömüre ve suya susamış ikonik buharlı lokomotiflere atla ve tarihi Merseyside ve Cheshire boyunca yoğun yolcu ve yük taşıma hizmetlerinde sıkı bir şekilde çalış!