Witamy w Holandii! Wyrusz w zupełnie nową europejską podróż w Train Sim World 5 na trasie Spoorlijn Zwolle – Groningen. Obsługuj połączenia ekspresowe Nederlandse Spoorwegen kultowym ICMm „Koploper” z podniesioną kabiną maszynisty i kursuj między podmiejskimi „sypialniami” nowoczesnym SNG Sprinter. Nowy kraj i nowe wyzwania już czekają na naszej pierwszej holenderskiej trasie!
W Train Sim World 5 wcielasz się w maszynistę lub konduktora na pokładzie Nederlandse Spoorwegen. Dzisiaj do obu miejsc można szybko i sprawnie dotrzeć lokalnymi połączeniami między Zwolle i Groningen w eleganckim SNG Sprinter, a także wsiąść do przypominającej pokład samolotu kabiny zmodernizowanego ICMm Koploper i znacznie szybciej przemieszczać się na liniach międzymiastowych. Poznaj nową sygnalizację, oznakowanie i systemy na pierwszej holenderskiej trasie w TSW!