Experience a bygone era of British Rail in the historic birthplace of railways and the heart of the British Steel industry in Train Sim World 2: Tees Valley Line. Operate your trains over an aging rail network with out-of-date infrastructure on a route deep in transition between old and new. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost feel so real you could almost reach back in time and touch them.