Zagraj w Train Sim World 2: Tees Valley Line i doświadcz minionej epoki przewozów towarowych w historycznym miejscu narodzin kolei i sercu brytyjskiego przemysłu stalowego. Prowadź swoje pociągi po sędziwej sieci kolejowej z przestarzałą infrastrukturą i wybierz się w sentymentalną podróż, gdzie stare łączy się z nowym. Wszystkie szczegóły, stacje, sygnalizatory i drogowskazy odwzorowano z ogromną dbałością o szczegóły, dlatego wydają się tak rzeczywiste, jakby można było ich dotknąć.