Nasıl oynamak istediğini seç: Trenleri sür, yolcu olarak trende gez, rota görevlerini tamamla veya sadece bir gözetleme noktası seçip aksiyonu izle. Senaryo Planlayıcı (Scenario Planner) ve Kaplama Tasarımcısı (Livery Designer) ile kendi deneyimini kendin yarat. Hangisini seçersen seç, Train Sim World 2: Tharandter Rampe'de görecek ve yaşanacak çok şey var.