Following the events of Thomas’ first full day on the West Somerset Railway, preparations are underway to celebrate Thomas’ birthday. Work with Diesel as he goes to collect The Troublesome Trucks filled with party supplies, but will they get up to their usual tricks?
As a special gift, Thomas has asked to be repainted for his birthday! Travel with Thomas around the West Somerset Railway in his Original Green Livery, complete with his original number 70 and white pinstripe lining. Be a really useful engine as you take passengers on Annie & Clarabel and help out when others are in need.