Zasiądź w kabinie maszynisty i wyrusz w wyjątkową podróż, w ramach której Tomek i przyjaciele zadebiutują w grze Train Sim World 5. Jedź z nim na West Somerset Railway wraz z Anią i Klarą. Jest z nim też Diesel – co tym razem nabroi?
Pan Szyneczka, czyli Gruby Zawiadowca, i jego lokomotywy otrzymali zaproszenie z wielkiej wyspy, aby odwiedzić West Somerset Railway, gdzie podczas specjalnego weekendu publiczność mogłaby podziwiać najlepsze maszyny North Western Railway. Zawiadowca zdecydował, że pojedzie Tomek wraz z Anią i Klarą! Obsługuj wyjątkowe pociągi na najdłuższej zabytkowej kolei normalnotorowej w kraju.
Ale... chwileczkę! Diesel jak zwykle pokazuje żyłkę psotnika i chce dołączyć do przygody… Podąża za Tomkiem do West Somerset i planuje płatać figle, by pokazać, że to on zasługuje na miano najbardziej użytecznej lokomotywy w taborze Grubego Zawiadowcy. Znajdź sposób, aby ominąć pułapki Diesla, uniknąć zamieszania i opóźnień.
Dzięki łatwym do zrozumienia samouczkom w centrum szkoleniowym Train Sim World nauczysz się jeździć Tomkiem i Dieslem – to zabawa dla każdego!