Train Sim World 5'te 4 hata sahip hareketli West Coast Main Line boyunca bolca banliyö aksiyonu var. Class 350 ile Londra Euston'ın karmaşık yapılarının arasından geç ve Başkent'in Kuzeybatı köşesinden Milton Keynes'e doğru yola yolculuğa çık.
Popüler Class 350/1'de makinist veya kondüktör olarak Euston ile Milton Keynes arasındaki birçok hizmet modelinde görev üstlen. Thames'in kuzeyinde görev yapmak üzere pantograf yüklü Southern Class 377/2 ile aksiyona dahil ol. Class 66 ile ağır yük taşımacılığı yap.