Od Just Trains: przenieś się w nostalgiczne lata 80. i wybierz się na najbardziej malowniczy odcinek słynnej trasy West Coast Main Line w Train Sim World 5. Zachwycająca i wciągająca trasa o długości ponad 144 kilometrów (90 mil) z Preston do Carlisle czeka na ciebie na pokładzie klasycznego brytyjskiego elektrycznego pociągu AC. Wyrusz w podróż pasażerską i towarową linią InterCity lub wybierz się na wycieczkę na wybrzeże Morecambe, a wszystko to na najdłuższej jak dotąd trasie TSW w Wielkiej Brytanii!
Wciel się w pracowników British Rail na trasie między miastami Carlisle i Preston i poznaj skomplikowany rozkład jazdy z lat 1986/87. Opanuj zawiłości obsługi potężnej lokomotywy BR Class 87/0. Sprawne posługiwanie się nastawnikiem jazdy to konieczność, jeśli realizując różne połączenia chcesz pokonać słynną stromiznę góry Shap. Od nieprzerwanych kursów InterCity po wolniejsze trasy przełajowe łączące Lancaster, Oxenholme i Penrith. Przewoź pasażerów zarówno historycznym wagonem pasażerskim Mk2a, jak i nowymi modelami Mk3a w prawdziwie komfortowych warunkach BR!
Podróżuj zarówno lokomotywami Class 87, jak i wszechstronną Class 47 w ramach przewozów pasażerskich i czekaj na swoją kolej na mijankach podczas przewozów towarowych. Przygotuj się również na wycieczkę nad morze z przewozami typu shuttle na odcinku Morecambe za sterami ulepszonej klasycznej lokomotywy spalinowej Class 101 DMU. Odłóż na półkę klucz maszynisty i bezpiecznie odprawiaj pociągi oraz sprawdzaj bilety w trybie konduktora (Conductor Mode).