Poczuj emocje, jakie wzbudzają zapierające dech w piersiach wzgórza i malownicze wiejskie krajobrazy Great Western. Wejdź na pokład klasycznego brytyjskiego pociągu z silnikiem diesla dzięki linii West Cornwall Local: Penzance - St Austell & St Ives od Rivet Games.