Obsługuj flagową linię Amtrak w Northeast Corridor. Linie Acela, których historia sięga 2000 r., zapewniają najszybsze bezpośrednie połączenia między głównymi stanami tworzącymi wschodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych. Te będące alternatywą dla podróży lotniczych pociągi oferują udogodnienia klasy biznesowej i pierwszej, a ponieważ osiągają prędkości do nawet 240 km/h na niektórych odcinkach, z łatwością pokonują swoją trasę.