Northeast Corridor'da Amtrak'ın en büyük servisini sür. 2000 yılından bu yana hizmet veren Acela, ABD'nin Doğu Yakası'nı oluşturan başlıca eyaletler arasında en hızlı ve en doğrudan bağlantıyı sunuyor. Hava yoluyla doğrudan rekabet eden Acela servisi, Business Class ve First Class konfor seçenekleri sunar ve rotayı kolayca kat eder; sınırlı bölümlerde saatte 150 mile varan hızlara ulaşabilir.