Vælg, hvordan du vil spille: Kør tog, kør med som passager, fuldfør ruteopgaverne, eller find et udsigtspunkt og se det hele udfolde sig. Skab dine egne oplevelser med Scenario Planner og Livery Designer. Uanset hvad du vælger, er der masser at se og lave i Train Sim World 2: Arosalinie.