Poznaj mrożące krew w żyłach nachylenia, zapierające dech w piersiach krajobrazy Szwajcarii i klasyczną lokomotywę w grze Train Sim World 2: Arosalinie od Rivet Games! Od Chur, najstarszego miasteczka Szwajcarii, do letnich i zimowych kurortów w Arosie.