Her kommer Pendolino – en moderne legende på de britiske skinner ankommer til tjeneste langs West Coast Main Line! Class 390 var en del af et visionært projekt for at modernisere de travleste og mest overbelastede ruter, der kører mellem London og Glasgow.
Ved at bruge innovativ krængningsteknologi revolutionerede Class 390 Pendolino rejser ved at læne sig ind i svingene – og opretholde passagerkomforten ved højere hastigheder langs de snoede kurver på WCML.
Stig ind i førerhuset på den legendariske Pendolino, og begiv dig ud på superhurtig, krængende kørsel på West Coast Main Line. Som lokomotivfører eller konduktør hos Avanti West Coast kan du blive fortrolig med de unikke driftsprocedurer for et højt specificeret intercity-togsæt og nyde livet fra en ny vinkel, mens du læner dig gennem svingene ind mod London Euston.