Sila ambil perhatian: Untuk mendapatkan pengalaman penuh, kami mengesyorkan supaya anda mendapatkan Train Sim World 5: West Coast Main Line yang tersedia sebagai pembelian berasingan.
Naiki kabin Pendolino yang legenda dan mulakan perjalanan di West Coast Main Line yang sangat pantas dengan perkhidmatan mencondong. Sebagai pemandu atau konduktor Avanti West Coast, kenali amalan pengendalian unik unit antara bandar yang canggih, dan nikmati kehidupan dari sudut baharu apabila anda mencondongkan badan ketika melalui selekoh ke London Euston.