Giv den gas op og ned ad West Coast Main Line i Avanti West Coasts nyeste tog – Class 805 Evero! Lige fra du accelererer ud af Euston, til du suser gennem svingene i Staffordshire, kan du opleve helt ny og moderne hybrid-action i Train Sim World, leveret af All Aboard Studios.
Avanti West Coasts flåde består af 13 Class 805, der er bestilt til at erstatte deres Voyagers. Med den moderne hybridteknologi kan togene bruge køreledningerne i Chester og Nordwales, hvor det er muligt, og derved øge kapaciteten andre steder på West Coast Main Line.
Sæt farten op langs West Coast Main Line ombord på Avanti West Coasts helt nye hybrid-enhed i Train Sim World 6! Med to køreplaner fra 2025 kan du køre med Class 805 fra Wembley Depot på den begivenhedsrige rute mellem London og Milton Keynes, eller sno dig gennem Staffordshires landskab til Crewe.
BR Class 805 er en del af AT300-familien, som siden 2017 har været den vigtigste trækkraft på langdistanceruterne mellem England, Wales og Skotland. Avanti West Coasts Evero er flådens seneste innovation. Den har et velkendt design, men byder på et betydeligt mere ergonomisk interiør, et forbedret førerhus, et optimeret køkken og en komfortabel førsteklasse. Resten af toget fokuserer på en tiltrængt kapacitetsforøgelse på WCML-ruten.
Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 6: WCML: London - Milton Keynes og/eller WCML Birmingham - Crewe, som kan købes separat.