Pędź na trasie West Coast Main Line pociągiem Avanti West Coast – Class 805 Evero! Od dynamicznego startu w Euston po ostre zakręty w hrabstwie Staffordshire — dzięki uprzejmości All Aboard Studios w Train Sim World czeka na ciebie zupełnie nowa, nowoczesna, dwutrybowa rozgrywka.
Flota 13 pociągów Avanti West Coast – Class 805 została zamówiona, aby zastąpić jednostki Voyager. Dzięki nowoczesnej technologii dwutrybowej składy te mogą korzystać z zasilania sieciowego na trasach do Chester i północnej Walii, zwiększając jednocześnie przepustowość na pozostałych odcinkach West Coast Main Line.
W Train Sim World 6 poczuj prędkość na trasie West Coast Main Line za sterami nowej, dwutrybowej jednostki Avanti West Coast! W oparciu o dwa rozkłady jazdy z 2025 roku poprowadź pociąg Class 805 z zajezdni Wembley przez pełen wrażeń odcinek między Londynem a Milton Keynes oraz odkrywaj wiejskie tereny Staffordshire aż do Crewe.
Lokomotywa BR Class 805 należy do rodziny AT300, która od 2017 roku stanowi podstawowy środek transportu w połączeniach dalekobieżnych między Anglią, Walią i Szkocją. Evero to najnowszy nabytek we flocie Avanti West Coast. Choć z zewnątrz zachowuje dobrze znaną sylwetkę, oferuje znacznie bardziej ergonomiczne wnętrze, udoskonaloną kabinę maszynisty, zoptymalizowane zaplecze gastronomiczne oraz komfortową pierwszą klasę. W pozostałych częściach składu priorytetem jest zwiększenie liczby miejsc, tak kluczowe dla trasy WCML.