Tag en tur til slutningen af 2000'erne og oplev hyppig regional persontrafik og tung godstransport, mens du styrer klassiske og moderne tog, der kører gennem hjertet af Nordtyskland. Elektriske containervogne og n-Wagens venter i Train Sim World 3: Bahnstrecke Bremen - Oldenburg.