Mengembara ke tahun lewat 2000-an dan rasai perkhidmatan penumpang serantau yang kerap dan kargo berat, kawal kereta api klasik dan model moden sambil anda merentasi di tengah-tengah Jerman Utara. Kontena Elektrik dan n-Wagen menanti dalam Train Sim World 3: Bahnstrecke Bremen - Oldenburg.