Train Sim World 6'da Nahverkehr Dresden'in sınırlarının ötesine geç ve batıya doğru hızlanarak Leipzig'e doğru yol al. Modern ICE, bölgesel taşımacılık ve yük taşımacılığını, Almanya'nın en eski uzun mesafe demiryolu üzerinde deneyimle.
1839'da inşa edilen ve Almanya'nın ilk uzun mesafeli hattı olan Leipzig-Dresden demiryolu, ülkenin en eski demiryollarından biridir. Bu demiryolu, zamanla en yoğun hatlardan biri olarak ün kazandı ve artan talebi karşılamak için birçok iyileştirmeden geçti. Günümüzde ise hem modern bir banliyö ağı hem de LZB donanımlı bir şehirlerarası hat olarak hizmet vermeye devam ediyor.
Böylesine geniş bir ağda çeşitlilik de oldukça bol; farklı hatlarda farklı hizmetleri üstlenen birçok tren çalışıyor. Yenilikçi tasarımıyla Dresden ile Leipzig arasındaki ana ekspres seferleri gerçekleştiren ICE-T, Doğu'da kestirme hattını, Batı'da ise LZB'yi kullanıyor. Bölgesel seferlerde genellikle ikonik BR 442 görev yaparken Großenhain'e yerel seferler de sağlıyor. Lokomotif çekişli Dosto vagonları ise hem bölgesel hem de S-Bahn S1 hizmetlerinde çifte görev üstleniyor.
Train Sim World 6'da DB ICE veya bölgesel trenlerde makinist ya da kondüktör ol. Dresden'den Riesa'ya uzanan çoklu güzergâhlardan geç, ardından Leipzig'e doğru yüksek hızda seyret. Yük trenleri kullan, endüstrilere hizmet ver ve dev Friedrichstadt deposunda manevra yap. Yerel S-Bahn seferleri düzenleyerek Meißen'e ulaş.