Train Sim World 6: Bahnstrecke Salzburg - Rosenheim
Go cross-border and shuttle along the rural, hilly backdrops of Europe in Train Sim World 4. Take a trip back to the early 2010s and climb aboard the classic electric BR 111 - tap into Deutsche Bahn regional services between Germany and Austria with Bahnstrecke Salzburg - Rosenheim!