Train Sim World 6: Bahnstrecke Salzburg - Rosenheim
Kør på tværs af grænser og i rutefart langs Europas bølgende landskaber i Train Sim World 4. Tag en tur tilbage til de tidlige 2010'ere og stig ombord på den klassiske, elektriske BR 111 - få adgang til Deutsche Bahns regionale ruter mellem Tyskland og Østrig med Bahnstrecke Salzburg - Rosenheim!