Train Sim World 6: Bahnstrecke Salzburg – Rosenheim
Podróżuj za granicę i przemierzaj wiejskie krajobrazy Europy w Train Sim World 4. Cofnij się do początku 2010 roku i wejdź na pokład klasycznej lokomotywy BR 111 – skorzystaj z regionalnych usług Deutsche Bahn między Niemcami a Austrią dzięki dodatkowi Salzburg – Rosenheim!