Train Sim World 6: Berninalinie: Tirano - Ospizio Bernina
Packed with detail, the picturesque Swiss Alps tower over this metre-gauge spectacle, from the hairpin turns and tunnels of Alp Grüm, to the unmistakable Brusio Spiral Viaduct.