Train Sim World 6: Berninalinie: Tirano - Ospizio Bernina
De maleriske schweiziske alper, fuld af detaljer, rager op over dette meterbrede spektakel, fra hårnålesving og tunneller under Alp Grüm til den letgenkendelige Brusio Spiral Viaduct.