Train Sim World 6: Berninalinie: Tirano - Ospizio Bernina
Dipenuhi dengan perincian, Banjaran Alps Switzerland yang indah menjulang di atas tontonan landasan berjalur satu meter ini, dari selekoh tajam dan terowong di Alp Grüm, hingga Jambatan Spiral Brusio yang tidak boleh disangkal.