Train Sim World 6: Birmingham Cross City Line: Lichfield - Bromsgrove - Redditch
BR Class 323 er bemalet i seneste West Midlands Railway-farver og kører eksklusivt på Cross-City Line. Denne enhed kører hyppigt mellem Lichfield Trent Valley, Four Oaks og Birmingham New Street, videre til de to sydlige destinationer Redditch og, siden 2018, Bromsgrove, som ligger ved foden af den berømte Lickey Incline, den stejleste vedligeholdte jernbanestigning i Storbritannien.