Train Sim World 6: Birmingham Cross City Line: Lichfield - Bromsgrove - Redditch
Dibaluti dengan livery terkini West Midlands Railway, BR Class 323 merupakan kereta api eksklusif yang beroperasi di Laluan Cross-City. Unit ini menjalankan perkhidmatan kerap antara Lichfield Trent Valley, Four Oaks, dan Birmingham New Street, seterusnya ke dua destinasi selatannya, Redditch, dan sejak 2018, Bromsgrove, yang terletak di kaki Lickey Incline yang terkenal, cerun landasan utama yang paling curam di Britain.