Train Sim World 6: Birmingham Cross City Line: Lichfield – Bromsgrove – Redditch
Wszyscy na pokład, jedziemy do Birmingham! Wejdź do jednego z najbardziej wyjątkowych pociągów współczesnej Wielkiej Brytanii, zanurz się w codziennym intensywnym ruchu pasażerskim i przemierzaj hrabstwo West Midlands, pokonując po drodze słynne nachylenie Lickey Incline. W Train Sim World 3: Birmingham Cross-City Line czekają Cię rozmaite obowiązki na linii łączącej Lichfield, Bromsgrove i Redditch.