Train Sim World 6: Blackpool Branches: Preston - Blackpool & Ormskirk
1980'erne kalder med ujævn kørsel over det hele i Storbritanniens længst fungerende "hovsaløsning", Class 142 i Blackpool Branches: Preston - Blackpool & Ormskirk. "Pacer" var designet som en billig afløser for traditionelle DMU'er og kom til at tjene regionale netværk i over 3 årtier. Vend tilbage til de dage, hvor Pacer var helt nyt på lokale ruter i Lancashire.